Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • А какъв е шанса да се смилиш над мен и да ми пратиш едно ЛС. със тези данни,а аз ще имам да черпя мноого.
    Бих дошъл с радост да ми го настроиш,ама ми е малко далечко София,а незнам кога ще имам път иначе .
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      А какъв е шанса да се смилиш над мен и да ми пратиш едно ЛС. със тези данни,а аз ще имам да черпя мноого.
      Бих дошъл с радост да ми го настроиш,ама ми е малко далечко София,а незнам кога ще имам път иначе .
      На твоя мотор, както си прочел в поста ми вече първо трябва да се сложи калибриран дебитомер и тогава да се настрои твоя Ако твърдиш че мотора ти е чисто нов тогава настройваш волтажа на празен ход да е 0.96волта и натега на пружината на максимум да бъде около 8нм и си ти
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • Почти нов на има няма 190 000 км ( поне са реални )
        Ще пробвам да видим
        Сори за въпроса ( може аз да съм малко...) ама натега на пружината на максимум , ще значи при затворена клапа на дебитомера или при максимално отворена,че не схванах
        И това 8нм - нютон метра ли трябва да е и как да го измеря ако е това. В смисъл че нютон метри се мерят в сила на размаха така да го кажа а не в силата на натиска на пружината( което е само в нютони) или се бъркам ( баси филма)
        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 23:54.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Обърках се нещо ама както и да е. пояснете ми малко мъглата
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Абе аз да не се изказвам неподготвен,но ако искаш да я тунинговаш-така на принципа на пробата и грешката няма да стане,има си хора за това.Ако искаш да я пазиш във възможно най-оригинален вид,купи си един нов дебитомер-има ги в ebay на сносни цени.Аз си мисля,че тея коли по-добре да се пазят в оригинален вид-един ден ще струват луди пари

            Comment


            • аз го разбирам така - силата нужна да отвори пружината на максимум трябва да е 8 нютон метра. мен малко голяма ми се вижда, да не би да има грешка.
              иначе се обръща в килограм - метър и така се проверява. примерно оста закачаш рамо с държина 1 метър и него трябва да го опънеш /завъртиш/ в единия метър със сила Х килограма и това са ти 8 нютон метра , което идва май 0,8кг.
              точка

              Comment


              • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                аз го разбирам така - силата нужна да отвори пружината на максимум трябва да е 8 нютон метра. мен малко голяма ми се вижда, да не би да има грешка.
                иначе се обръща в килограм - метър и така се проверява. примерно оста закачаш рамо с държина 1 метър и него трябва да го опънеш /завъртиш/ в единия метър със сила Х килограма и това са ти 8 нютон метра , което идва май 0,8кг.
                Точно така Точно толкова дават на V6 мотора и хич не е много те хората не случайно казват че тоя дебитомер е рестриктор сериозен Има много шестаци по света които за по-лесно на състезания се карат по Алфа N
                Last edited by Bobo; d.m.y г., 12:57.
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                  .Ако искаш да я пазиш във възможно най-оригинален вид,купи си един нов дебитомер-има ги в ebay на сносни цени.
                  Да бе да сносни цени Има китайчета на ниски цени ама аз не им вярвам,а оригинален на БОШ струва колкото колата ми в Италия втора ръка ( намерих на 580 паунда в ибей )
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Да бе да сносни цени Има китайчета на ниски цени ама аз не им вярвам,а оригинален на БОШ струва колкото колата ми в Италия втора ръка ( намерих на 580 паунда в ибей )
                    Баси...аз щото съм хвърлял бегъл поглед и ми беше ясно,че не са оригинални,но нямах представа,че е толкова скъп оригиналният дебитомер...Но се съмнявам,че и Бош да се купи,ще е правен в Германия-пак ще е чайна таун.А това,което е написал колегата по-горе за конвертирането на Нм в кг/м е много полезно,не го знаех.

                    Comment


                    • http://www.airflowmeters.co.uk/PartD...0202204&s_vid=
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • Снощи направих една лека процедура пак по моят дебитомер . Отворих пак кутийката и започнах едно въртене на пружинта,докато я докарам до един белег който беше за уж заводското и положение. След това нагласих стрелата да отчита 0.96 волта ( както каза БОБО) и работата на мотора стана като котенце . Колата взе да работи доста по-спокойно и отзад не мирише вече на бензин,сутрин пали по-лесно и нямам никакво заглъхване при подаване на газ . Остана да отида за една диагностика за да видя все пак какви смеси прави и дали са на 100% коректни
                        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 16:46.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Пичове,намерих си маркуч който е от термостата към радиатора. Намирането бе проблемно,понеже е извит по особен начин и е с два различни размера в краищата.След усилено търсене и звънене на телефони,се оказа,че има само в ФИАТ за скромната цена от 93лв,за има няма 30см маркуч. Понеже няма как да дам толкова пари,свалих си маркуча и тръгнах по магазините да търся и намерих за 10 лв от опел аскона/кадет 1.3 от 82 до 88 година,пасна си перфектно,само леко скъсих в единият край след извивката. Надявам се да съм бил полезен и на някой друг,макар и да няма много В6 155-ци , е добре да се знае какви са вариантите за тези неща.
                          Attached Files
                          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 22:18.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Колеги,някой да знае колко волта трябва да подава дебитомера при пълно натоварване ( пълна газ ) че нали се захранват на 5волта и съм чувал че при пълна газ трябва да отива на 4,7-4.8, ако всичко е наред. Моят го меря и при празен ход и при 3000об си дава точните стойности,като по ауто дата. Но там не пише при пъно натоварване колко трябва да е,а той си дава макс 4,2-4,25 , което ми се вижда малко,а като мръдна стрелката или запчатката- много обогатява сместа при празен ход( от 0.94 което трябва да е на 1-1.1) а при 3000 об. отива на 2.2-2.3 а трябва да е 2-2.02волта
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Мръдни пружината и отвий байпасния шестограм колкото трябва за да получиш стойностите.
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment


                              • Ейся стана интересно , кое трябва да е байпасният шестограм , че ако е винтчето на черната кутийка,от което сеправят някви допълнителни настройки,без да се отваря кутийката ( в едно кръгло "гърло" такова ) на моят дебитомер там е запушено и не се настройва. Отваря се кутийката и се бара само пружината или зъбното колело.
                                Аз си отворих и дебитомера,махнах и черната пластмаса , изчистих със спирт графитната скала и стрелката,почистих и темп. сензор за въздуха да видим като е студена как щее ,иначе назагряло си дава стойностите

                                Ето и снимка на това за което си мисля че ми казваш
                                Attached Files
                                Last edited by don_pepone; d.m.y г., 12:01.
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X